tirsdag 11. oktober 2011

Meet the Foxes.

På søndag var vi på et meget regnfullt og kaldt Adoreatreff, dog veldig koselig.  Adorea er kennelen der Ludo ble født, og vi tør å si såpass at vi har verdens beste oppdretter Gunn Tove.  Utrolig koselig å se så mange rever i skjønn forening, de koste seg max alle sammen.  Ludo synes at det aller morsomste var å få teste Agility og vi fikk beskjed om at hun visstnok var et naturtalent.  Det lover godt for kurset vi snart skal gå.  Vi trente også litt utstilling, og alle sa at Ludo var SÅ pen og at vi måtte ha henne på utstilling.  Så nå vurderer vi det og.

Min pus var som vanlig den mørkeste og rødeste.
To fine små puser.  En mørk og en lys.
Bailey står og furter fordi mamman hans leker Agility med noen andre hunder,
fysj og skam.
Men prøver å få sympati oss andre.
Lille Mille lærte seg fort at store brune øyne kunne skaffe godis hos meg.
Jammen gi meg godis da!
OOohhh du har leverpostei du ja.
Det ble ikke så veldig mange bilder, da det var skrekkelig kaldt på fingrene mine.  Men litt bilder av de store hundene som satt så pent og ordentlig det fikk dere.

God god tirsdag til dere alle herlige Finuser.

Kine & Ludo

7 kommentarer:

  1. Stas!!!! Veldig koselig å se dere igjen! Og tusen takk for fine ord! Blir jo helt rørt her! :-)

    SvarSlett
  2. Jeg klarer nesten ikke se forskjell på alle de fine Ludo-søskenbarna (søsknene?)! SØTNOSER :)

    SvarSlett
  3. Åååååååååh..... Får jo tårer i øya når jeg ser alle de fine voffsene.
    Lyst på en Toller jeg også (sammen med minst 6 andre raser) Ludo er jo et nydelig eksemplar for rasen :D
    Blir gøy å høre hva de sier hvis dere drar på utstilling. Lov meg at dere prøver. Jeg hadde ikke min forrige hund på utstilling selv om "alle" sa at jeg burde ta han med, og nå angrer jeg voldsomt på at jeg ikke prøvde.

    Stor tirsdagsklem fra Maya :D

    SvarSlett
  4. Hunden din er bare såå skjønn, Kine! Vurderte Toller jeg også, men det ble en prikkete Dalmis!! Hunder er bare det beste som fins, alltid like gode og glade for å se deg! og hvem blir vel ikke sjarmert av det<3

    SvarSlett
  5. Så skjønne de er ♥
    Og Ludo-søta er den aller fineste med den RØDE pelsen;)
    Så gøy og få så mye skryt av henne da, blir artig med Agility og utstilling;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Gunn Tove:Du fortjener alle de fine ordene og mer til.

    Anne Mone: Det er mange rødrever, og det blir vanskelig å holde styr på de når alle er så søte :)

    Cecilie: TUSEN takk!

    Maya: Tusen takk, ja de er jo bare heeeelt skjønne. Vi skal nok prøve oss, må bare trene litt mer først.

    Line: Ja hun er og blir den fineste ja :)

    SvarSlett