lørdag 15. oktober 2011

Wish for it.

Jeg "trenger" en shoppingrunde snart.  Et besøk nede hos min søteste Synne hos Fine Ting.  Jeg skulle gjerne hatt en rik amerikaonkel som ville sendt meg på endeløs shopping i den butikken.  Selv om jeg elsker jobben min, så savner jeg av og til nærkontakten med kundene.  Jeg har alltid kost meg med butikkjobbing og særlig når man får jobbe med så mange fine ting.  Akkurat nå ønsker jeg meg denne, VELDIG:

Veske fra samarbeidet mellom Cala & Jade / Mardou & Dean.
Har dere kjøpt dere noe spennende i det siste.  Fortell oss gjerne.  Gode kupp er til for å deles.

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Åååå, fineste jenta i verden! Du er alltid velkommen til oss, når som helst <3 Vi ses veldig snart:-) Klem Synne

    SvarSlett
  2. Den er fiiiin ja;)
    Jeg sikler veldig på den nye grå og sorte jeg...
    Fine ting har sååå mye fint ♥

    Så utrolig herlig Ludo var på fotoshooten under her, hihi;) Tror det er første gang jeg har sett en hund lukke øynene for solen og blitzen;))

    Ha en finfin kveld og en fiiin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Me too!! Men klarer ikke bestemme
    meg for farge :-P

    Tonje

    SvarSlett
  4. Synne: Gleder meg til å se deg ditt herlige du.

    Line: Ja det er veldig vanskelig å velge, de er fine ALLE sammen. Fine Ting i mitt <3 Håper du har hatt en fantastisk helg Line. Det fortjener du!

    Tonje: Det er klin umulig å velge, vil jo ha alle :)

    SvarSlett