fredag 21. oktober 2011

Dangerous.

I går tok jeg meg en liten runde i byen for å se om jeg fant noe spennende å putte på ønskelisten.  Det gjorde jeg jo selvfølgelig.  Var dum nok til å stikke innom Mulberry, og min venn Even hadde som vanlig mye å friste med.  Jeg var veldig flink å bare kikket på alt det dyre, men fikk handlet litt basis og gensere.  Det er derimot i ferd med å bli veldig fullt på ønskelisten min.

Nydelig clutch med revehode på låsen.  PERFEKT!
Den finnes også i en Alexavariant.
Jeg ble dødelig forelsket i begge selvfølgelig.
Jeg trenger en ny og kul passe stor sminkepung.
Skjerf med rev på- vi elsker elsker ELSKER!
Hvilken farge er finest?  Begge? Ja!
Hundegenser med rever på.  Forferdelig synd at den er for liten til min rev.
Jeg har prøvd drømmeskoene fra Whyred igjen, men det var tomt for størrelsen min :(
Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?
Høyer Luxury på Eger er et veldig farlig sted.
Jeg er svaaaaak for denne syyyyke Celine vesken.
Vi ønsker dere en fabelaktig fredag alle Finuser.

Kine & Ludo

8 kommentarer:

  1. Oii, hva kostet Celine vesken?? Fin altså! Hadde de flere typer også?

    Ha en deilig fredag!

    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Ja var den ikke heeeelt rå Kristin? Den kostet litt over 6000,- så jeg ble faktisk overrasket over at det ikke var verre. De hadde ikke så mange typer nå, mest clutcher i tillegg til 3 store varianter. Men de håpet å få noen nye før jul.

    Håper du og får en herlig deilig fredag.

    Klem Kine

    SvarSlett
  3. Lurer på om de har Celine på Soul også faktisk?!

    Kristin

    SvarSlett
  4. Reve-Alexa kler deg Kine, tror den må ønskes til jul ;-D

    GOD HELG SØTE!

    SvarSlett
  5. Kristin: Det skal jeg så absolut sjekke ut!

    Cecilie: Ja ikke sant? Den er definitivt på ønskelista.

    SvarSlett
  6. Oioi, her var det mye det stod KINE på;))
    Reveveskene var knallfine da, og skjerfet - dååån!!
    Får virkelig håpe du har vært snill i år, så julenissen har plass til masse i sekken sin;)

    Ha en finfin helg;)

    Klem line

    SvarSlett
  7. Ser ut som en fab shoppingtur. Elskr den mulberry-vesken. Rå detalj med det revehodet.

    SvarSlett
  8. Ja ikke sant Line. Jeg tror jeg har vært snill i år, men det gjør jo ikke nissen noe rikere dessverre :)

    Det var en fab kikketur i første omgang ihvertfall :) Jeg ELSKER revedetaljen!

    SvarSlett