torsdag 5. juli 2012

Such a perfect day.

Mannen har hatt full kontroll på værmeldingene denne uken, og har bevisst spart shoppingdagen til det skulle regne.  "Tilfeldigvis" var det også bryllupsdagen vår.  Mannen startet like så godt dagen med å si at gaven kunne jeg velge helt selv.  Jeg ble fullstendig satt ut, for før ferien fikk jeg tidenes album fra bryllupet, som mannen har brukt 100vis av timer på å lage.  Så selv om det har regnet har smilet vært på hele dagen.

Første dagen vi skikkelig må kle på oss.
Franskmenn kan solbriller og vi har prøvd oss gjennom en hel del idag.
Vi fant verdens skjønneste smykkebutikk som jeg forelsket meg helt i.
Butikken var så fin og eieren lagde mange av smykkene selv.
Toppstemning og utveksling av bloggadresser.
Sjekk: Oliphant-biarritz.blogspot.fr/
Mannen fant byens fineste café.
Som var akkurat passe fransk.
Og du vil ikke tro det, men det ble med noen poser hjem til slottet.
Mannen har ridet sine siste bølger her i Biarritz, jeg har flettet mine siste armbånd og koffertene er pakket sammen.  Nå er det ost og vin for alle pengene, før vi nyter siste natt i vårt lille Chateau. I morgen setter vi kursen nordover, og håper å få noen timer på stranden med sol før vi må hjem til pusen.

Vi har hatt en perfekt dag!

Kine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar