mandag 12. november 2012

Say Hay.

Jeg er skikkelig nyforelsket om dagen, i Hay.  Leiligheten vår er mye cleanere og røffere enn den gamle, og det har åpnet øynene mine for både det ene og det andre.  Og Hay er altså i mitt hjerte.  Både den ene og den andre godsaken har sneket seg inn den siste tiden, men dette er mine tre siste favoritter.

Hånden og teppet måtte bli med meg hjem fra HVIT tråd på fredag.

Hånden er tidenes fiklesak, virkelig enkel og god underholdning.  Mannen syntes teppet var så godt å gå på at vi burde kjøpe flere.  Begynner snart å lure på om jeg har fostret en shoppoman.

God mandagskveld Finuser!

Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. Digger den hånden:)
    Og teppet - stunning!!
    Vel oppdratt mann ja, hihi;))

    SvarSlett
  2. Hay er min store interiørfavoritt også, får aldri nok! Dere har sikkert fått det lekkert i den nye leiligheten, gleder meg til flere sniktitt:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg har fått helt dilla på Hay. Cleant, kult og enkelt. Digger å mikse det med alle de gamle slitne tingene mine. Jeg har masse sniktitt å vise, håper bare dere ikke blir lei alt interiøret :)

      Slett
  3. ♥ Hay ♥
    Jeg har ønsket meg Pinocchio-teppet fra Hay i bursdagsgave, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg ønsker meg multifarget eller blå/lilla :S
    Gleder meg masse til å se flere bilder fra den nye leiligheten deres. Alltid masse inspirasjon å få fra deg enten det gjelder klær, tilbehør eller interiør. Sånt liker jeg. Masse!!

    Håper dere finuser har en finfin dag.

    Masse klemmer fra Maya

    P.S Har lagt merke til at du har det lyset fra Voluspa som heter Atelier Provence Lavende.... Er det veldig sterk lukt på det? Tenkte på det som tilleggsgave til svigermor, men har ikke luktet på det selv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære søte Maya. Jeg digger og Pinnichioteppet, men tror jeg liker det multifargede med rødt i best. Det er liksom klassikeren :)

      Det kommer stadig mer bilder fra hjemmet etterhvert som ting kommer på plass, men ting tar TID!!

      Hva gjelder Voluspa lys så er jeg ganske var på lukter selv og kan ikke ha de sterkeste mest krydrede luktene. Liker veldig godt hvordan Atelier provence lavande ligger i luften, så den kan absolutt anbefales. Ellers så er dette mine Voluspad favoritter: French cade and lavender, Suede blanche, Vintage og Citrus fra James Boyce serien, Crisp Champagne, Pink Citron og Mandarino canella rundt juletider :)

      Fortsatt FIN kveld til deg søte!

      Klem Kine

      Slett