fredag 2. november 2012

Ruth og Rudolf.

I går var jeg for å hilse på søte Ann Kristin som har åpnet ny butikk med samboeren.  Ikke bare har denne butikken et fantastisk morsomt navn, men du tar deg selv stadig i å knise deg gjennom butikken.  Ikke fordi den er rar, men fordi den er kul og full av små og morsomme saker.  Jeg setter virkelig pris på interiørbutikker litt utenom det vanlige, og storkoste meg med å snike rundt i butikken. Gleder meg til å vise dere innholdet i handleposen min.

Små og store fristelser.
Digger alle de kule notatbøkene og ELSKER alt i plexi fra Hay.
Og sparingen til denne lekkerbisken av en stol har allerede begynt.

Fokuset på interiør har naturlig nok blitt mye større med ny leilighet, og har du som meg fullstendig dilla så sjekk ut Ruth og Rudolf.  Ligger på Triaden senter i Lørenskog, men sender over hele landet.

Og med det fantastiske tipset ønsker vi dere en FANTASTISK fredag!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Uhuuu, ser knall bra ut!!
    Jeg tenkte jge skulle ta turen i kveld:))

    Ha en fin fin fredda Kine ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du tok deg en tur. Jeg storkoste meg der ihvertfall :) Håper du har en FIN helg! Klem Kine

      Slett
  2. Oh crap, eg trur bankkortet mitt stakk av no. Kom attende, eg treng deg!!

    SvarSlett