søndag 11. november 2012

How to spend a sunday.

Søndager er det beste som finnes og jeg skulle ønske det kom to på rad, for de har en tendens til å gå altfor fort.  På grunn av det nye hjemmet vårt er jeg veldig opptatt av interiør om dagen og suger til meg alt jeg klarer.  Mange av de herlige kundene jeg møter gjennom jobben har også masse fint interiør i butikkene sine.  Dessverre har jeg ikke alltid så god tid når jeg er på besøk hos de, men da er det herlig med det fantastiske internettet.  Dette er noen av sidene jeg MÅ besøke på en søndag:

Linneas Hage - For inspirasjon og shopping.
Olivias Hus - For alle mulige fristelser.
Zanz - For de fineste lampene mm.
Annas rom - Fordi jeg gleder meg til å gå på skattejakt hos Anniche igjen.
HVIT tråd - For drøyt mye kult design.
Hayshop - Fordi jeg har lyst på ALT derfra.
Ruth og Rudolf - For utrolig mange kule julegavetips.
Line T. Klein  - For inspirasjon i lange baner.
Vanessa Cardui - For å få tiden til å gå til jeg kan løpe til selve butikken.
Perlehuset - For skikkelig skattejakt til nye prosjekter.

Nye prosjekter er pågang i Casa Torshov.

Det strikkes, det drikkes te, det ryddes, det gynges i den nye gyngestolen vår og det koses.  Søndag kjære søndag, måtte du bli lang.

Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar