mandag 5. november 2012

On top.

Vi er ikke mer ærlige enn at vi innrømmer at vi lar oss rive med.  Så når vi blir fortalt at det er luetid, så innfinner vi oss med det.  At luen fra FWSS passet meg akkurat perfekt og ikke var spesielt dyr, var siste spiker i kisten.  Etter at mannen kom hjem med én svart og én i burgunder, har de mer eller mindre hvert på hver dag.  

To varme divaer på tur.

Kåpe fra Zara / Strikkejakke fra Second Female/Lillehimmel / Genser fra Cubus / MiH breathless i fløyel / Vintage belte / Mulberry Taylor veske / Favorittbootsene mine er fra Debbie.

Bootsene fra Debbie skal forresten få et eget innlegg snart.  Aldri før har jeg brukt et par sko så mye.  Jeg tror det er de beste skoene jeg noengang har hatt.

GOD uke Finuser!

Kine & Ludo 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar