mandag 5. november 2012

Home sweet home.

Det begynner endelig endelig å bli litt hjemmekoselig her i den nye leiligheten vår.  Både jeg og mannen har vært veldig travle med jobb, men nå ser vi noen små tegn til at det faktisk bor noen her. I helgen hadde vi våre første gjester på overnatting, og da fikk vi ryddet litt febrilsk.  Gjesterommet skal også fungere som min lille sone hvor jeg har egen pult hvor jeg kan holde styr på alle tingene mine. Gleder meg til å vise dere litt etter litt som ting faller på plass.

En herlig avslappende fargeskala.

Diverse puter fra Ikea, Home & Cottage og Au maison.  Og vår elskede syver fra Arne Jacobsen.

Siden mine kjære svigerforeldre bodde i København på 70 og 80-tallet, har de mange designklassikere gjemt rundt i sitt store hus i Nord.  Siden de er så snille har vi vært så heldige å arve noen Arne Jacobsen stoler.  Store favoritter som virkelig kommer til sin rett i den nye leiligheten.

Håper dere har en fin ukesstart!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Så herlige puter, elsker fargene:))
    Og LUCKY som har fått de fiiineste putene ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg virkelig elsker de stolene, og spesielt den øverste puten er favoritt just nu :)

      Slett
  2. Herlege fargar og fint golv. :) Har blitt lykkeleg gjeldsslave sjølv, så no går det kun i interiør!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marielle. Bloggen blir nok litt mer interiørstyrt nå som det endelig er plass til å tenke på det :)

      Slett