søndag 5. august 2012

My saturday.

Tilbragte lørdagen med beste jentegjengen ever.  Lang skravlelunsj på Bare Jazz og middag med enda mer skravling.  Er så godt med venninner som man kan være 100 % seg selv sammen med.  Det gir så påfyll.  Takk til mine fine!

Glad i bakgården til Bare Jazz.
Wearing: ny Isabel Marant kjole / Persol shades / Celine veske / Chloé boots / DIY armcandy

Hvis dere synes jeg er dårlig å blogge om dagen (det er jo ikke så rart hvis dere synes det), så følg meg på Instagram.  Der oppdaterer jeg litt oftere og heter Kimsenkleiven.

Håper dere har hatt en nydelig helg Finuser!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Elsker burgunder - den kjolen så kjempefin ut! Når jeg så de fin-fine Chloè-skoene dine kom jeg på at jeg har glemt å gi tilbakemelding på skomaker-tipsene dine. Jeg leverte mine elskede Ferragamo-ballerinas hos den du anbefalte, og de ble veldig fint sålet om! Tok en sjans og leverte et par (gamle) Repetto også, med veldig bra resultat! Han satte på "nude" såle som nesten ikke synes, og det ble ingen flekker på det semskede skinnet. Suuuupert, takk for tipset! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ bra at skomakertipset funket. Jeg elskr min skomaker og sørger for at han alltid har nok jobb :))

      Slett
  2. Herlig bilde...er bare pittelitt misunnelig på marant kjolen og chloe skoene:-))))

    SvarSlett