torsdag 16. august 2012

Busy Missy.

Som dere sikkert har skjønt så har jeg litt for få timer i døgnet for tiden.  Det jobbes og jobbes fra tidlig til sent.  Utrolig gøy at kundene våre liker kolleksjonene så godt at de blir lenge, det liker vi.  Dessverre så har jeg vært for sliten til å blogge, vi har til og med solgt leiligheten oppi alt.  Men i dag tidlig fulgte mann og pus meg til bilen, og da ble det et lite bilde til dere.

Ludo lurer veldig på om hun kommer med på bildet...
Håper dere har det bra alle Finuser!

Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. Så fin du er Kine:)
    Travle dager for dere nå ja, det kan jeg skjønne... men det er jo bra og da ♥

    Er så mye herlig nytt som begynner og strømme inn til butikkene og - jeg kjenner at jeg er helt klar for høst:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Line!!
      Det er bra vi er busy, heldige er vi, men litt sliten blir man jo :)

      Nyt den deilige høsten som kommer, min favorittårstid :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Herlig kjole! Virker som du har en gøy jobb:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. En skikkelig gammel kjole, men jeg er så glad i den og blir aldri lei. Jobben min er veldig spennende og jeg liker den utrolig godt!

      Slett