fredag 24. august 2012

Black perfection.

Beklager at det går litt over stokk og stein med bloggen om dagen.  Det har vært noen sykt travle uker og når man er borte stortsett hele dagen, er ikke blogging det som står øverst på listen.  Primærbehovene går først, soving og spising.  Men siden jeg ikke egnes for fotografering idag, så viser jeg dere et bilde av en magisk liten sak jeg går og drømmer om.

Black perfection fra Mulberry.com

Jeg skal ha min første frihelg på en stund og gleder meg til å sove lenge, spise masse, sove litt mer, møte gode venner, blogge, lage armbånd og spise enda litt mer.

Håper dere får en fantastisk helg Finuser.

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Oioioi, for en RÅ veske!!

    Kos deg så masse med helg, god mat, søvn og enda mere mat! Skulle gjerne sovet litt lenger enn kl. 6 selv, men da er det jammen liv i huset gitt ; )

    Goood helg til deg miss lovely!

    Britt Lise

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt helgeplan:)
    Og for en RÅ veske!!

    SvarSlett