fredag 17. august 2012

Meet Julie.

I januar begynte vi med et nytt merke på showrommet.  Jeg har lengtet og gledet meg til å fortelle dere om det , og til å vise dere noe av alt det fine.  Merket heter Julie Brandt og selges av min besteste kollega Lill.  Julie Brandt er en dansk designer og er datteren til ingen ringere en Margit Brandt.  Julies egen kolleksjon er for meg en liten blanding av Franske Iro og Zadig & Voltaire, men til en langt rimeligere pris.  Høstkolleksjonen er akkurat landet i butikk, og jeg simpelthen ELSKER de mange nye tingene mine.

Her er en liten sniktitt på to av mine mange favoritter.

Notér deg navnet.
Nydelig ull/modal skjerf i den perfekte burgunderfarge.
Mitt forbruk av grå collegegensere er skyhøyt.  Dette er min nye favoritt!

Can we love it?  Det kan ihvertfall jeg :)

Håper dere får en fantastisk helg Finuser.

Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. Yes! This we can LOVE ♥
    Digger genseren og det herlige skjerfet!!
    Spennende med nye merker:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Me too. Helt forelsket i de nye tingene mine :)

      Slett
  2. Ser ut som et utrolig fint merke! Vet du om noen forhandlere på Sør-/vestlandet? (Mellom Stavanger og Kristiansand) Jeg tror nemlig jeg trenger det burgunderfargede skjerfet!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det er det Inger. Du kommer til å elske det! Mener å huse at So Sophie i Stavanger har det :) Løp og kjlp!

      Slett
  3. Hei Søte Kine! Det skjerfet måå jeg bare ha, akkurat slik et jeg har vært på utkikk etter lenge! College genseren var også mega fin, tror sannelig jeg må ha den og! Men hvor kan jeg få kjøpt det? Klem fra Oda;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Oda Andrea. Kult at du likte skjerfet. Siden jeg ikke selger merket selv har jeg ikke helt kontroll på hvor du får tak i det, men send en mail til min kollega lill@frontsociety.no så hjelper hun deg. Klem Kine

      Slett