onsdag 29. august 2012

Fall for Vintage.

Selv om halsen min har sluttet å fungere, så elsker jeg at det er kaldere i luften.  Høsten er og blir min favorittårstid, og det gleder meg at temperaturen er på vei nedover.  Da passer det godt å pakke seg inn i supre strikkegensere og deilige skjerf.  Jeg har funnet mine favoritter i høstens fargepalett, har du?

Wrapped up.
Rikaen er fremme igjen og passer med mine nylagede armbånd.
Happy i min nye favorittgenser.

Vintage strikkegenser fra Velouria Vintage / Julie Brandt skjerf / Rika veske / Hjemmelagde armbånd 
Michael Kors klokke / MiH breathless jeans / Chloé Susan boots

Håper dere har en god uke Finuser!

Kine & Ludo

8 kommentarer:

  1. Fiiiine Kine<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Ohhh, looking good ♥
    Digger denne outfit'en Kine!!
    Slike gensere er og blir favoritter hos meg - digger ,DIGGER høsten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk fine Line. Jeg er og blir en høstelsker myself. Beste årstiden vi har, må den snart slå inn for alvor :)

      Slett
  3. Himmeloghav, alltid like fin! Og den genseren ser bare herlig ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skjønne Inger. Genseren kommer definitivt til å bli en favoritt for jeg vil ha den på hver dag. Alltid et godt tegn. Også kostet den en bitteliten brøkdel av den fra Dagmar som jeg egentlig ønsket meg :)

      Slett
  4. Fin du er....:-)))

    SvarSlett