mandag 20. august 2012

Eating out on a monday.

Når man først har svidd av alt man eier og har på leilighet så spiller ikke en middag noen rolle fra eller til.  Det sa ihvertfall en kollega av meg engang.  Uansett så dro jeg og mannen ut for å feire vårt nye rede.  Delicatessen innfridde som vanlig, og nå tar vi en tidlig kveld etter en dag full av høy intensitet.

Happycamper i nytt favorittskjørt og genser.
DIY jakke / Julie Brandt genser / Custommade skjørt / Celine veske / Converse

Har forresten helt glemt å vise dere mitt nye skinnskjørt fra Custommade.  Synes det har helt perfekt lengde og fasong, og har brukt det vannvittig mye allerede.  Tror skinnskjørt og skjørt med litt kortere lengde blir en hit fremover, jeg har allerede investert i to nye.

Håper dere har en fin start på uken Finuser!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Kult skjørt!!! Alt kler den smukke:). Hvor får man kjøpt det, mon tro:)?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, jeg er veldig fornøyd med mitt. Mener de har det på Høyer Byporten og Vanessa Cardui på Majorstuen. Lykke til :)

      Kine

      Slett