mandag 6. august 2012

I wouldn´t mind....

Å ha ubegrensede midler å bruke hos My- Warderobe.  Det er min drømmenettbutikk, hvor jeg stikker innom for å snike, kose meg og av og til være litt gal.  Liker at de har litt forskjellig.  Alt fra de store, dyreste merkene, til de litt billigere. Det beste er at toll, moms og alle andre kjedelige avgifter er inkludert.  Så slipper man å tenke på det.

Nydelig Missoni kjole, RÅ skinn bukser fra Joseph og favoritt collegegenser fra Zoe Karssen. Alt fra My- Warderobe.

Håper dere får en FIN uke Finuser!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Sukk... ja, en skulle hatt ubegrenset av kronarser ja:)
    Digget collegegenseren, Zoe Karssen har mye kult!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet, men vi har det jo ikke så værst heldigvis :)
      Zoe Karssen har mye fint ja, genseren min som jeg har fra før av, er snart slitt i stykker.

      Slett
  2. Collegegenseren er herved plassert på ønskelisten :) vil det si at det beløpet som oppgis er det beløpet man faktisk betaler? Det kommer ikke til noen skumle, store beløp når man henter pakken??

    SvarSlett
    Svar
    1. Min og Ine :) Ingen skumle tillegg og jeg tror søren meg frakt er inkludert og :)

      Slett