lørdag 9. juli 2011

Shoppinglist for France.

Snart nærmer det seg dessverre slutten på den nordlige lykke for denne gang.  Vi fortviler ikke av den grunn.  Ludo skal være igjen i paradis, mens jeg og mannen vender snutene våre mot det sydlige Frankrike.  Jeg elsker Frankrike, og gleder meg som Ludo på kurskvelden til å komme tilbake til dette vakre landet.  Shoppingbudsjettet er ikke hva det burde vært, men en lys veske og et paljettskjørt fra Zara står ihvertfall øverst på listen.

Utsolgt på nettet. Har ikke sett det i Norge.
Kanskje Frankrike innfrir og har dette fantastiske
paljettskjørtet fra Zara.
Tillie fra Mulberry er spottet på salg flere steder.
Jeg ønsker at den skal bli min.
Den nye Taylor fra Mulberry er IKKE spottet på salg,
men FY hvor fin den er.

Vi ønsker dere en glamorøs lørdag.  Vi skal ut å fiske.

Kine & Ludo 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar