søndag 10. juli 2011

Ludo says.

Hei alle sammen.
I dag drar mamman min til dette stedet:



Jeg får dessverre ikke være med dit.  Jeg må ta sprøyter for å dra dit.  Jeg liker ikke sprøyter.  Det er varmt der og har jeg hørt.  Jeg skal i stedet være hjemme å passe på alle de fine tingene til mamma.  Siden jeg ikke skal være med til det fine stedet på bildet, så blir det heller ingen bilder av meg.  Det vet jeg at mange av dere synes er trist.  Jeg legger derfor ut noen fine bilder av meg her, som dere kan kose dere med mens jeg er borte fra bloggen.

Her har dere et bilde hvor jeg soler meg.
Her blir jeg forstyrret mens jeg prøver å sovne.
Her ser dere hele min vakre, røde kropp mens jeg sover.
Og til slutt et lite beautyshot.

Jeg vet dere kommer til å savne meg. Jeg er snart tilbake.

Suss Ludo

2 kommentarer:

  1. Jaa! Vietnam var fantastiskt og jeg savner det allerede! Vi reise fra Hanoi til Saigon. Synes det er utrolig lett land å reise rundt i siden avstandene ikke er så store.

    Alltid trist å reise fra dyra! Så å si det eneste jeg savnet når jeg var der var pusen. Og grovt brød.

    SvarSlett
  2. Ja virkelig et helt magisk land. Vi dro fra Hanoi, og ut til Ha Long Bay også videre hele veien nedover.

    Det værste med å være borte er jo Ludo, men norskt drikkevann ligger rett bak :)

    SvarSlett