torsdag 14. juli 2011

Je ne ce pas?

Jeg er ikke spesielt dyktig i fransk, men det er to små setninger som gjør at jeg kommer meg rundt.  "Er det slik at det finnes...?" og "Jeg forstår ikke/liker ikke/kan ikke....".  Alt man trenger for å komme seg rundt.
I går var det meldt vekslende vær så vi tok turen til Montpellier.  Det er nærmeste "storby".  Været ble fantastisk, shoppingen så som så.  Vi rundet av kvelden i et lokalt sentrum med tapas, fyrverkeri og fine mennesker.

Håpløse turister.
I Montpellier har trikkelinjene hvert sitt mønster.  Vi tok den blomstrete.
I en fin boutique møtte vi Tequilla som var så søt.
Mange fine smug.
Dessverre shoppet vi ikke hemningsløst på Cartier.
Det går med sikkert 2 liter av Volvic sitron hver dag her nede.
To valper som tok betalt for å gi kos på gaten.  Her har de lunsjpause.
Jeg elsker Frankrike og mitt nye Alexander Wang skjørt.
(Skjørtet er kjøpt på Eger i Norge)
Jeg fant meg en søt bil.
Bikinishopping er alltid tricky. Jeg fant TO!
Noen gikk "shoppingventelei".
I dag er det nasjonaldag i Frankrike.  De går ikke i tog av den grunn, men det er sikkert fyrverkeri i kveld og.  Jeg setter kursen mot bassenget nå, det er SOL!

Kine.

2 kommentarer:

  1. Å såååå fine bilder! Det vannet må jeg finne også :-) Du ser ut som den stjerna du er. Love the skirt <3

    Når vi kommer hjem skal vi lære oss fransk sammen.

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Det vannet er supersurvivor. Tar bort ekkeltvannsmak og erstatter med sitron- perfekt :) Blir så glad av kommentarene dine og er så klar for å pusse litt på fransken.

    Stor klem fra AfroKine

    SvarSlett