mandag 18. juli 2011

I need.

Det er noen ting som man ikke kan leve ferielivet uten.  Rent bortsett fra fantastiske mennesker rundt meg (og Ludo som dessverre ikke tåler ferievarme), er det disse tingene jeg trenger:

1: Hodeplagget er essensielt for meg og mitt hode som er fylt med masse mørkt hår.
2: Solkrem er helt avgjørende, og den må være bra. Heller for mye enn for lite.
3: God krim må til ved bassenget eller på stranden. Jo Nesbø er foreløpig det beste på norsk.
4: Shopping, her representert ved min nye røde shorts, må til i en viss grad.  Variasjon er viktig.
Jeg har blitt avhengig av Clarins sin solkrem.  Perfekt konsistens og allergivennlig.
Mine fine sjefer gav meg denne pakken før ferien, søte som de er.
En bok og du er hekta.  Leste "Panserhjerte" i Nord og har akkurat overtatt "Gjenferd" etter
pappa.  Den er så spennende og jeg er straks ferdig.  Jo Nesbø kan sakene sine.
Har du ikke lest krimen hans, er det bare å begynne fra starten med "Flaggermusmannen".

Snart kommer mannen hjem fra sin kiteekspedisjon og vi skal på kjærstemiddag.
Håper dere får en nydelig kveld.

Kine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar