onsdag 6. juli 2011

Lulu lykkelig.

I går var jeg så heldig å få bruke noen timer av dagen min hos Lulu i Bodø.  En fantastisk fin butikk, med masse herligheter.  Første gang jeg kom innom Lulu så ble jeg helt satt ut av at en så fantastisk fin butikk befant seg i Bodø.  La deg ikke lure, Bodøshopping er VELDIG bra.  De søte Lulujentene skulle få se på Syster P sin magiske høstkolleksjon, og de ble jammen meg forelsket de og.

Fineste butikken i Bodø har alt en jente kan ønske seg.
Godbiter fra bl. a.  MiH- jeans, Loopie Love, Whyred, Gant, Gestuz og masse vakkert
fra Syster P.
Margrete og Aimi er finusene som driver Lulu.
Søte ekstrahjelpen Julie falt pladask for Syster P.
Julie skulle vel helst hatt alt, men det skulle vi jo gjerne alle mann.
Ta deg en tur innom Lulu så snart du er i Bodø.  Bli lykkelig og blakk :)

Vi elsker Nord- Norge!
Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar