torsdag 7. juli 2011

Beachbabes.

I dag har vi vært på en av verdens fineste strender, nemlig Storvika.  Ludo har løpt, badet, gravd, rullet og til slutt kapitulert.  Jeg har lest bok.  En bok jeg egentlig skulle spare til Frankrike.  Jeg skulle bare lese litt i den for å se hvordan den var.  Den var spennende, og nå er jeg halveis.  Jeg må med andre ord kjøpe ny bok.  Problemet er jo bare det at oppfølgeren er ny, og har ikke kommet i pocketvariant = dyr.  Jeg lar meg vel lure av nysgjerrigheten min tenker jeg.

SÅ klare for stranda.
"Kan vi trene litt mamma?"
Og trening ble det.
Og vips så var reven nede for telling.
Rev i solnedgang.
Dette var visstnok siste dagen med sol her oppe, men vi koser oss med ferie uansett.

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. også så fine krøller på øran:-))klem fra øya i havet:-)

    SvarSlett
  2. Dere er så søte!! Og gjør sånn at vi andre lengter lenge etter ferie vi også!! Håper ferien gjør dere godt og enda mer godt!
    Suss på panna fra Kristine & Pepper =0)

    SvarSlett
  3. Tusen takk!! Ferie gjør oss veldig godt, men Ludo blir vel sliten av at det hele tiden skjer noe :) Håper dere snart får ferie dere og.
    Susser tilbake fra Ludo og meg

    SvarSlett