torsdag 5. mai 2011

Zanz- Ikke som hos naboen.

I dag startet jeg dagen ute hos Lene på Zanz.  Zanz ligger på Lillestrøm og har vært en av mine favorittinteriørbutikker så lenge jeg kan huske.  For en stund tilbake bestemte de seg også for å begynne med klær, og de har mange av mine favoritter fra Margit Brandt.  Jeg dro innom i dag for å slå av en prat med Lene og for å snike på noe av alt det fine hun har i butikken.  Jeg tok selvfølgelig noen bilder så dere kunne få se litt. Enjoy!

Elsker alle stolene hos Zanz.

Gamle, slitte Tolixstoler.

Søte Lene.

Falt pladask for disse lampene.

Zanz har en egen avdeling med masse fine klær.

Blant annet min vårfavoritt fra Margit Brandt.

Masse fint.
Eames Rockingchair- På toppen av min ønskeliste.
Gamle filmruller ble dagens fangst til heimen.

K for Kine.
Vi må snart tilbake for å handle mer.  Ludo elsker jo gamle ting, de lukter så godt :)
Håper dere har hatt en god dag.

K & L

2 kommentarer:

  1. åh, der har jeg også vært mye!!! kjøpte gamle fine kasser til butikken min:))
    Elsker den butikken!!!!

    SvarSlett