søndag 1. mai 2011

Lørdag, sol og minigolf.

I går var en herlig dag.  Ble vekket av reven som ville ha kos og oppmerksomhet, også fikk jeg omelett og ferskpresset appelsinjuice av mannen.  Ingen dårlig start på dagen.
En av mine rare gleder om sommeren er minigolf.  Og i går tenkte vi at det passet bra med årets første runde siden det var så herlig vær.  Ludo var et eneste stort, trøtt pipetroll og fikk være hjemme å sove, mens jeg og mannen suste avgårde.  Vi hadde en deilig sykkeltur ned til vår faste bane på løkka, rett ved eventyrbroen.  Formen var litt rusten, mannen vant og det var veldig gøy.  
Etter endt runde dro vi opp til Ryes, hvor vi møtte verdens beste Minsen og søte Madeleen til en is.  Her spottet jeg noen kule sko som jeg snikfotograferte, før jeg dro ned til sentrum og møtte min beste Ellen.  En deilig dag, gleder meg til flere sånne.

I love Oslo in the springtime.

Glad.
Stjerneballerinaene fra Debbie er favoritten om dagen.

Streng beskjed som ingen ser ut til å følge.

Slurv.


Er ikke lett å konsentrere seg når han som har banerekorden
går rundt og maser om alt man gjør feil.

Kul dame hadde kule sko.
Verdens absolut fineste Minsen.
Med det søte smykket sitt.
Søteste jentene på Ryes.
Håper dere og hadde en deilig lørdag.

K & L

2 kommentarer: