tirsdag 3. mai 2011

Lykkelig av små ting.

Det skal ofte ikke mer til.  Bli vekket av en pelsete, søt hund, kjøpe frokost, kaffe og namnam til kunder på United Bakeries, ha søte kunder på besøk, ny bukse og lese mail hvor det står at Loopie Love er på vei.  I tillegg tror jeg sannelig vi har kjøpt nye bil i dag.  Hipp hurra!  Da blir vi trygge på veien.  Jeg elsker å ha kunder på besøk så i dag har vært en super dag.  Straks er det avgårde på hundekurs og i dag tenkte jeg dere kunne få være med.

Vi liker dere!

United Bakeries på Vinderen er absolut koseligst.

Jeg skulle jo ikke kjøpe boller, men hvem kan motstå dette?
Nam nam NAM!

Superhappy i ny MiH bukse, ny jakke, favoritt tee fra
Margit Brandt og nam nam i posen.
Heavy loaded og med oransje neglelakk.
Et stort steg for meg som er fargesky.

Så glad blir man av morgenkaffe og kanelbolle.
(Høyt blodsukker er tingen)
Ligger hjemme og er LITT klar for trening kan du si.

Kjærleik K & L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar