søndag 15. mai 2011

Nobody puts baby in a corner.

Mannen min er verdens beste.  Ingen over, ingen ved siden av.  Det er ikke tvil. For meg er han den beste.  Jeg elsker gaver.  Det vet mannen.  Dagens overskrift har en helt spesiell betydning for meg.  Det er ikke bare en replikk fra "Dirty Dancing, det er noe mer for meg.  Og se hva mannen og Ludo har kjøpt til meg:

Spennende.
Nobody puts baby in a corner.
Elsk!

Ring til fire fingre.
Ryktene skal ha det til at mannen og Ludo dro ned til Fine Ting og bestilte herligheten fra Bjørg helt av seg selv.  Jeg kan ikke annet enn å være ganske så lykkelig.

Vi skal bare kose oss, dra litt på jobb og slappe av i dag.
Vi håper dere får en herlig søndag.

Kjærleik fra Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Du har en fantastisk mann! Som har vært innom flere ganger for å sikre seg at ringen er på vei... Heldige du! Kos dere idag :-)

    SvarSlett