torsdag 26. mai 2011

Høy(er) på livet.

I dag startet dagen hos tannlegen.  Jeg har bare en ting å si om det: ÆSJ!  Jeg hater å gå til tannlegen, men jeg har fremdeles ingen hull, hurra!
 Over til noe mye mer interessant.  Jeg har vært og besøkt en av mine favoritter, Sunniva på Høyer Byporten i dag.  Sunniva holder styr på denne fantastiske store butikken og har akkurat fått fylt opp med smågodt fra Syster P og Loopie Love.  Til alle dere som sender mail og spør om ringene, dere finner de hos Høyer Byporten.  
Når jeg først var innom så spurte Sunniva om jeg ikke kunne flytte litt rundt på ting.  Jeg er ikke vond å be, og nå er det veldig lett å finne sin Syster P favoritt på Høyer Byporten.  Byporten er virkelig "up and coming" med flere fine butikker sentralt plassert.  Jeg tok meg en liten koserunde før jeg dro hjem til reven. ENJOY!

Shopamok.
Perfekte sommersmykker fra Syster P.
Verdens mykeste sommeskjerf fra Syster P og mange fine smykker.
En av mine favoritter fra SP.  Lost & Found kjedet
koster bare 599,-. Litt vintage i stilen
og perfekt til sommerbrun hud.
Masse fint i sølv og.
Goddess ring øverst, samsara nederst.
Den mørke er den jeg bruker hele tiden.
3 favoritter.
Loopie LOVE!
Selveste vakringen er finfin i sommerkjole og
Goddess ring.
Fikk du vann i munnen?  Det synes jeg ikke er noe rart.  Høyer Byporten har åpent hverdager fra 10-21 og lørdager 10-20.  Unn deg noe fint til sommeren, det gjorde jeg. 

Så var jeg hjemme igjen hos Prinsessen min.

Vi håper dere har en deilig kveld.

Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar