fredag 20. mai 2011

In the air again.

Da er jeg på tur igjen.  I dag var det Stavanger som skulle være så heldige å få besøk.  Jeg og Margit Brandt er ute og flyr med julekolleksjon og pre-spring. Nå har jeg rigget meg til her på hotellrommet mitt på Skagen brygge hotell.  Jeg har utsikt mot havnen og kolleksjonen henger klar. Nå kommer snart mine fine kunder og jeg gleder meg.


Sjekk idyllen på andre siden.
Margit Brandt neglelakkene må med på tur.
Godbiter på rekke og rad.
Jeg og Margit koser oss på tur :)
Håper dere får en finfin fredag og at dere koser dere med konkurransen.

K&L

6 kommentarer:

  1. du må nesten innrømme at stavanger er en koselig by, selv om kanskje dialekten er så som så..? :p håper du koser deg søta:)

    SvarSlett
  2. Greit jeg innrømmer. Har hatt en veldig fin opplevelse av Stavanger i dag. Sjarmfull og søt by, god service. Norwegian derimot har ikke skaffet flere poeng hos meg, tvert imot. De har igjen bevist at de ALLTID er forsinket. Sas jatakk!

    SvarSlett
  3. Stavanger er superkoselig:)) Bodde der i 4 år før vi flyttet hjem til Ørnes:))
    Klem monica

    SvarSlett
  4. Jøss, har Margit Brandt neglelakker????
    De vil vi ha i butikken :-)

    SvarSlett
  5. Det har de vettu og de sitter som et skudd :) Ringer deg i morgen så kan du få vettu. Blir levert om noen uker bare og er kjempe fine i prisen!

    SvarSlett