tirsdag 27. desember 2011

Yey og ney?

Det er jo egentlig bare et svar på det spørsmålet, men det er flere ting som må med i vurderingen her.  Det er selvfølgelig kloringen fra Bjørg det er snakk om.  Jeg har nemlig en i et litt mindre edelt metall som er klisslik fra før av.  Hva sier dere?  Jeg har emlig et annet smykke fra Bjørg i kikkerten som jeg kanskje "trenger" mer.  Det er godt jeg ikke har værre ting å vurdere akkurat nå, eller hva?  Prøvde forresten neglfolie idag, ikke det letteste på mine tiny mini fingre.

Hva sier dere Finuser?

God natt Finuser!

Kine & Ludo

7 kommentarer:

  1. Å herregud den ringen er så ufattelig fin!!
    Ikke bytt. Du kan fint kjøpe deg det smykket du trenger uansett :) Den ringen må du beholde Kine. Den er AWESOME!! *skikkelig misunnelig*
    Neglefolien var kuul forresten. Har ikke prøvd så fancy ting selv, men har en venninne som sverger til de billige fra H&M.

    Nattaklem fra Maya

    SvarSlett
  2. Vel overstått jul! Jeg er faktisk enig ovenstående.
    Ikke bytt - du kommer til å angre. Ringen er helt fantastisk flott -og det blir ikke det samme om du har en nesten lik...Ser ut som nissen har vært gavmild mot deg i år :-)) Lise

    SvarSlett
  3. MAYA: Jeg lover å tenke over det noen runder til, selv om jeg egentlig føler valger er tatt :)) Neglfolien er ikke noe fancy i det hele tatt. Kjøpte på Cubus og gjorde det helt selv. Tok en halv evighet og holder sikkert ikke så lenge, men gøy å prøve. Jeg måtte dessuten klippe til alle, da selv den minste var for stor til min tommelnegl :))

    Lise: Du har helt rett, nissen har vært meget snill og jeg kan umulig fortjene dette. Vi føler oss veldig heldige, Ludo med alle sine nye bamser, leker og bein, mens jeg nyter gavene en etter en :))

    SvarSlett
  4. Ha ha ha Kine!!! Ringen som mannen fant HELT av seg selv?!!! Han var jo såååå flink! :-)) It a YAY fra meg, men så er jeg jo enig at du har mange alternativer hvis du skulle ville bytte...! <3 Stoooor nattaklem Synne:-)

    SvarSlett
  5. Ringen er kjempe fin.....bjørg<3<3<3

    SvarSlett
  6. Jeg ville byttet, mye morsommere med to forskjellige smykker. Spørru meg.

    SvarSlett
  7. Synne: Mannen har vært veldig veldig flink, men det er fremdeles en i smykkeskrinet fra før som er veldig lik :))

    Ja Ann Merethe Bjørg <3 <3 <3

    Takk Kamilla, jeg er enig med deg :))

    SvarSlett