søndag 18. desember 2011

A whole lot of presents.

Siden formen ennå ikke er på sitt beste, har dagen gått med til å pakke inn massevis av gaver.  Det er kun fire fingertupper som er inntakte og helt uten brennmerker, men alle pakker er forseglet og klare til avlevering.  

Et lite utvalg av dagens innpakkede.
Store og små gaver....
...gaver til noen vi er glade i...
......ekstra lange gaver...
.......hvite gaver...
......gave til verdens beste storesøster.....
.....gaver til alle mann.
Reven har hjulpet til på sitt vis.

Jeg blir så fort lei av én type innpakning, så det blir gjerne 4-5 typer serier innpakning.  Nå gleder vi oss til en superspennende andre omgang av finalen.

God søndagskveld Finuser og heia Norge.

Kine & Ludo

10 kommentarer:

  1. Åååå.... Så flink du er Kine :)
    Pakkene ble superfine. Heldig de som får så fine gaver på julaften :)
    Jeg tror nesten ikke jeg hadde hatt råd til å åpne gaven hvis jeg fikk noe som var så fint pakket inn. Viser at du virkelig bryr deg. Kjempefint er det.
    Håper formen er litt bedre idag.

    Stor klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Så flotte gaver Kine!!
    Kjempefint med de brente merkene (vet ikke hva det heter, hehe)

    Håper formen snart kommer seg, her er jeg alt mye bedre;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Tusen takk Maya. Formen er stigende, men det kan også bare være paracetrusen :) Vi koser oss veldig med å pakke inn gaver og håper mottakerne også liker de :))) Klem Kine

    Tusen takk Line. Det heter forseglingslakk, dekorativt men farlig for fingrene :) Formen min er heldigvis også bedre, så nå kan vi ta fatt på uken :) Klem Kine

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakre gaver! Heldige de som får dem :) Er jo ekstra stas å få en gave som er så forseggjort og fint innpakket.
    God bedring og sov godt :)

    SvarSlett
  5. Takk og takk og tusen takk søte!!

    SvarSlett
  6. Fantastisk flotte gaver. Eg lurer på kor eg kan få kjøpt det flotte bandet med god jul på og dei fine papira????

    SvarSlett
  7. Åååååå så mange fine pakker, flink du er:-))))

    SvarSlett
  8. Tusen takk Tanja :) Båndet med god jul er metervare fra Norway Designs papiravdelingen. Noe av papiret er også derfra, mens de ensfargede rullene bare er fra nærmeste bokhandler :)

    Tusen takk søte Ann Merethe !!!

    SvarSlett
  9. Gleder meg veeeeldig til pakken min! :D Og det er ikke lenge til (for jeg skriver kommentar så veldig seint! ;))

    SvarSlett