lørdag 2. april 2011

Meet my hairdresser.

I går så var jeg innom verdens søteste hårstylist Kristin.  Kristin jobber på INCH, kanskje verdens fineste frisørsalong mm.  Panneluggen var i ferd med å ta over hele ansiktet så det var bare å løpe innom INCH etter jobb.  Alltid så koselig å komme på INCH.  Det lukter så godt og det er så fint der.  Det er rett og slett en liten Avedahimmel, og det er fort gjort at man føler man trenger veldig mye når man er der.

Midt på haugen ligger verdens beste INCH.

Fancy stol og nett fullt av nye MIH- jeans til meg :)

Jeg tar noen jobbtelefoner og venter på min tur.

Happy nails og ny Bjørgring.

Kristin er i farta.

God stemning på INCH.

Søteste Kristin.

Min hårfavoritt just nu.

Aveda har uten tvil verdens beste te.
Ludo er nydusjet så nå er vi fine i pelsen begge to.
Fortsatt god helg!

K & L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar