lørdag 16. april 2011

God Påske!

Kjære alle søte.  I går var en deilig dag.  Etter litt styr med Ludo hos veterinæren, bar det på jobb.  Ingen sak å være på jobb når man har så koselige sjefer og verdens beste kunder.  Jeg føler meg heldig som har det sånn.  Sunniva fra Høyer var på besøk for å se på vakreste Syster P, og det er alltid en fryd å ha Sunniva på besøk.  Herlig jente som det er så koselig å skravle med. Etter jobb bar det rett i bursdag til verdens aller fineste Stine.  Traff mange herlige mennesker som jeg ikke har sett på en stund, og det var den perfekte start på påsken. Her er litt av gårsdagen min i bilder:

Finfine Sunniva.

Heldige meg fikk Påskekos på jobben.
Dagens.

Min favorittnål.  Kjøpt i bitteliten antikkbutikk i Tokyo.
Hipp hurra for verdens beste Stine!

Hvem eier denne fantastiske hånden mon tro?
Så fin ring, så fine negler og helt rå veske.  Jo det må være My.
Fantastisk å se igjen beste My- looking all smashing!
Bursdagsbarnet og Paulie.
Så kom skjønneste Julianne endelig.
Takk for en herlig kveld alle søte!

Vi er så lykkelige over at så mange vil lese bloggen vår.  Tusen tusen takk!  Vi skal gjøre vårt beste for at dere vil fortsette å besøke oss.  Nå tar vi påskeferie.  Ludo trenger å løpe i skikkelig friluft og jeg skal sole meg.

Håper dere får verdens beste påske alle sammen!

Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar