mandag 17. desember 2012

Waiting time.

Alle kaller tiden før jul for den store ventetiden.  Jeg er stikk motsatt og nyter hvert sekund av førjulstiden, den går så altfor fort.  Har dessverre en lei tendens til å gå inn i en postjuledepresjon når det hele er over og det er lenge til neste jul.  Da er det godt å ha noen godbiter å se frem til.  Akkurat nå leveres det første av pre-spring på MiH- jeans og jeg gleder meg helt sykt til spesielt to bukser blir mine.

Elsk smelsk på både skjorte og bukse.  Fantastisk print.

Så er det om å gjøre å kose seg mest mulig frem til ferien begynner.  Det er når det ikke er julemas og julemusikk lenger, man kjenner hvor koselig det egentlig er.

Kine & Ludo

1 kommentar:

  1. Eg er så einig, ein må nyte denne førjulstida! Det er noko av det beste med jula:) Kosekosekosekose!

    SvarSlett