onsdag 5. desember 2012

On display.

BEKLAGER at det har blitt veldig lenge siden siste innlegg.  Ble dessverre syk andre uken på ferie og kreftene og nettilgangen har dessverre ikke strukket helt til.  MEN det første vi bega oss ut på når kreftene begynte å komme tilbake, var unaturlig nok shopping.  Min kjæreste kollega Lill hadde tipset meg om at jeg måtte innom Seminyak for å kikke, og hun hadde selvfølgelig rett.  Utrolig mange kule konseptbutikker og sinnsykt gode priser.  Shoppet litt, men hentet tonnevis med inspo.  

På utstilling.  Kuleste smykkeskapet i gata.

Da jeg endelig kom hjem etter verdens lengste tur, så fant jeg meg selv i KK.  Display all the way.
Nå er jeg tilbake og gleder meg til førjulskos og alt som hører med.

Håper dere har en tipp topp Onsdagskveld alle Fine!

Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar