tirsdag 11. desember 2012

But a bow on it.

Som dere sikkert har skjønt så elsker jeg å pakke inn gaver.  Det er lite som slår å pakke inn noe fint til noen man er glad i.  Elsker å gi og få gaver året rundt, og innpakningen er halve moroa for meg.  Og med innpakning kommer behovet for bånd.  Jeg samler på fine gavebånd og tro meg, det kan aldri bli for mange.

Noen av mine mange bånd.  


Akkurat nå har jeg hang-up på det mosegrønne og det burgunderfargede båndet, men hvem vet hvor lenge det varer.  I morgen kan det fort være noe helt annet.

Uansett hva du gir eller får, så er det utrolig koselig at noen tenker på å gi akkurat deg en gave.  Det ER tanken som teller og jeg følger meg veldig heldig som har så utrolig mye å være takknemlig for.

Kine & Ludo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar