søndag 7. august 2011

So soft.

Jeg har en ny stor kjærlighet.  Vi har vært så heldige å få et nytt fantastisk skjerfmerke på jobben.  Natura Cashmere heter herlighetene, og jeg har aldri vært borti noe så mykt.  I dag kom Sanna som har merket innom med den nye kolleksjonen og den er heeeelt fantastisk.  Og gjett hva?  Jeg fikk et helt nydelig gult skjerf :)  I am addicted.

Et favorittantrekk: MiH bukse, Debbie sko, MiH genser, Natura Cashmere skjerf,
Loopie Love smykker og armbånd.
Gult er kult og Natura Cashmere er DIGG!
Kjærlighet til faget.
Lykkelig.
Ludo har akkurat begynt å legge opp vinterpelsen, og syntes ikke noe om at jeg prøvde å beskjerfe henne.  Derfor ingen bilder av Ludo og Natura Cashmere.

God helgeslutt finuser!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Fine Kine i finfine klær! Gleder meg til å se deg :)

    Mira- klokken er til salgs hos Enjoy! ;)

    SvarSlett
  2. Bildene var VELDIG overbevisende om at du elsker ditt nye skjerf! ;-) Ingen kan overbevise som du!

    SvarSlett