onsdag 24. august 2011

It´s always someones birthday.

Og i dag var det verdens beste storesøster sin tur.  Jeg dro fra jobb tidlig til august å være, og dro for å kose meg med bursdagsbarnet.  Vi skal i bryllup til helgen og måtte finne kjole, og gjett om vi fant.  Hos Kiman på Paléet fant vi kjole til lillesøster.  Tusen takk til Therese for SUPER service.  Så bar turen videre til Høyer Byporten hvor vi fant verdens vakreste Zetterbergkjole til bursdagsbarnet.  Atter en gang fikk vi fantastisk hjelp og service, TUSEN takk!  Etter en lang shoppingrunde er begge søstrene lykkelige kjoleeiere og vi spiste en bedre middag.

Jeg elsker høsten, og min nye magiske sherlingjakke fra MiH gjør høsten enda bedre! 
Møtte supersøte Hilde fra Høyer Eger på vei til Solobutikkåpning.
Vi fikk fantastisk service i kveld og Høyer Byporten var alt vi trengte og mer.
Tusen tusen TAKK!
Håper dere koser dere med fine mennesker og koselige nye høstting.

LOVE 
Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for all hjelp my fashonista superstar sister! :)

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK, ja! Jeg gleder meg til laurdag :))

    SvarSlett