mandag 22. august 2011

Just another manic monday.

Nå skal det sies at jeg går fullstendig i surr om hvilken dag det er for tiden, men i dag har ikke mandag vært så værst.  Jeg vil gjerne benytte dette blogginnlegget til å være litt takknemlig.  Jeg er så glad for at jeg får jobbe med så mange fine ting og at butikkene våre selger så godt av merkene våre.  Jeg har verdens beste mann og verdens fiiineste hund.  På toppen av det hele har jeg og Ludo en hel massevis av blogglesere som følger oss i tykt og tynt.  Vi som er såpass ferske i bloggverden elsker at dere liker bloggen vår, og det må feires.  Snart, snart super snart er det konkurransetid på bloggen for å feire alle dere finuser som er innom oss hver dag :)

Casualmonday med nytt Syster P skjerf.
TøyseKine tar fatt på en ny arbeidsuke.
Vi ønsker dere en fantastisk uke her fra sofakroken.
Tusen takk for at dere besøker oss, det elsker vi!

Kine & Ludo


3 kommentarer:

  1. Spennende....Ha en fin dag:o))

    SvarSlett
  2. Digger skjerfet ;-)

    Tonje

    SvarSlett
  3. Herregud Ludo er så nyyyyyyydelig!! (ja du også Kine)

    Klem

    SvarSlett