tirsdag 2. august 2011

I just went CRAZY.

I  disse dager er det full tjo og hei døgnet rundt.  Helt siden jeg kom tilbake natt til søndag har det vært full fres med jobb.  Alle kolleksjonene skal pakkes opp, dampes, prises og hele showrommet gjøres klart.  Veldig gøy, og litt stress.  I morgen tidlig kjører jeg og C til København.  Da blir det Statoilkopp og lakris for alle pengene.  Siden jeg skal være veldig travel fremover, har jeg unnet meg en "liten" presang.  Kan du gjette hva det er?  

Ser man det. En Mulberrybutikk.
Even er flink til å selge, men ikke så glad i å bli blogget nei.
En i hver hånd må man ha.
What's in the bag?
Vi ønsker dere en mystisk aften.

Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅH! Gleder meg sånn til å se!!!!

    SvarSlett
  2. Tillie??! Hurra :-)))))

    SvarSlett
  3. Ja, hva ER det i posen?? Uansett hva det er så er jeg garantert skikkelig misunnelig. ;)

    SvarSlett
  4. Si det da!!!!! Orker ikke å vente mer....Elsker Mulberry:)

    SvarSlett