tirsdag 1. mai 2012

Spring fling.

Tilbake i byen min som viser seg fra sin aller beste side.  Parken har vært full av bleke og lykkelige mennesker i hele dag, meg selv inkludert.  Ingenting er så digg som årets første iskaffe i slitsomt skarp sol.

Sol gjør meg glad!

Nytt candy på armen fra AntikBatik/My-Warderobe.
/ Jeans - Acne / Blouse - Custommade / Booties - Gamle / Pelsvest - Fine Ting / 
/ Skinnvest med frynser - TSH / Skjerf - Syster P / Veske - Cala & Jade / Shades - Ray Ban /

Takk til Hanne for herlige timer i solen, fantastiske historier på Collets og ikke minst at du stilte som fotograf og tok et bilde hvor jeg ser enda lavere ut enn vanlig.

Fortsatt god 1. mai Finuser.

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Det skjerfet er bare så fint!
    Er headingen på bloggen din ny? (eller er det bare jeg som ikke har fulgt med..? Fin ihvertfall).

    Tonje :-)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Tonje :) Vi er veldig glade i både skjerf og nye header, blått vettu :)

    SvarSlett