tirsdag 15. mai 2012

Snow white.

Jeg har valgt å trosse alt som heter forsinket vår, og har herved bestemt meg for at nå er tiden inne.  Jeg er lei av å pakke meg inn i tusen lag, og jeg VIL gå i skjørt og kjole igjen uten strømpebukse.  Så da ble det jo sånn da.  Har faktisk ikke frosset et sekund i hele dag, så oppdrag vel utført.  Bittelitt farge på kroppen og nå, så er vi i mål.

I refuse to cover up!

MMmmm eple..

Sikkert forgiftet siden jeg fikk det av Lill :)
/ Skjørt - Zara / Favorittgenser - Custommade / Skjerf - Syster P / Sko - Karma of Charme /

Skikkelig mongobilder idag, men sånn ble det bare.

Beklager sent innlegg, men mannen dro meg rett med på klatring etter jobb.  Jeg kom meg overraskende nok til topps, og nå er jeg sliten, trøtt og lykkelig.

Håper dere har hatt en finfin tirsdag.

Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar