søndag 12. februar 2012

Oppmuntring.

Ingen vokser mer på oppmuntring enn meg.  To koselige kommentarer og jeg svever helt plutselig.  Så når jeg satt og så på pulten min i sted, så måtte jeg smile.  To matchende og søte oppmuntringer, som gjør at livet blir enda bedre å leve.  Toppet det hele med hyggelige kommentarer fra verdens beste blogglesere.

Love lakris fra mannen og noe annet godt med oppmuntring på fra ene sjefen :)
Vi håper dere har hatt en finfin helg Finuser.  
Vi lover å oppdatere litt bedre i uken som kommer :)

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. Jeg tror du har verdens beste mann Kine :)
    Lakris er NAM :D

    Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    Klemmer fra Maya

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg Vet at jeg har verdens beste mann, han passer perfekt for meg :))

      FIIIN søndagskveld til deg og skjønne!!

      Slett
  2. Så finfin match og herlig oppmuntring da! Deilig å sveve...

    Kos deg på tampen av uka og søndagskvelden -

    Nattinatt fra vest!

    SvarSlett