lørdag 4. februar 2012

Glimt.

Dagene i CPH har bare fløyet fort fort av sted og nå er vi snart klare for nedpakk og flytur hjem.  En riktig vellykket messe med masse flotte ting og enda flere fantastiske mennesker.  Her følger noen glimt fra mine dager på Cph Vision.

Den høyeste flotteste buketten hos Debbie.

Vennskapsbånd i knalltøffe farger fra BeChristensen.

Det er siste gang Vision er på Øksnehallen, så det er litt trist å dra siden jeg elsker
denne hallen.

Drops of love fra Loopie Love.

Dagens hånd er smykket med Loopie Love og Syster P.
Har dere hatt en fin helg Finuser?  Nå skal jeg snart pakke sammen og sette kursen mot mitt fargre hjemland og enda mer innsalg :)

Kine

4 kommentarer:

  1. Ohh, LIKER BeChristensen armbåndene! God tur hjem vakre!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Skjønne!! Jeg liker og veldig godt. Må prøve å få laget meg noen lignende selv. Det kan vel ikke være så vanskelig :)

      Slett
  2. åå jeg hadde så lyst til å dra, men sånn er det med en liten en - ikke så lett å få med seg alt. sees vi på åpningen av ofw i morgen kanskje? stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er vanskelig å rekke alt. Hvis det er noen trøst har jeg jobbet 24/7, og ganske lite glam på meg, men heldigvis høy jobbing da. Kommer nok ikke på åpningen i morgen dessverre, det er kunder døgnet rundt om dagen som gjelder. Men håper du drar og kaster glans med ditt skjønne jeg :)

      Slett