onsdag 15. juni 2011

Enjoying life.

I dag har jeg vært og besøkt fine Cecilie på Enjoy. Enjoy ligger kjempe koselig til på Lysaker og har masse fint fra bl. annet Debbie, MiH og mange andre fine merker. Cecilie disket opp med hjemmelaget brownies, jordbær og brus, et innkjøp etter min smak.  Her er noen bilder fra den utrolig sjarmerende butikken til Cecilie. Enjoy:

Enjoy ligger på Lysaker i et utrolig søtt hus.
Innenfor døren møter du denne søte piken.
Kundebesøk etter min smak.
Fineste Debbie ballerinaene.
Valgets kval- Cecilie vil også gjerne ha alt.
Og slik blir armen seende ut når man kjøper inn Loopie Love.

Sjekk bloggen til Enjoy: http://enjoybutikken.blogspot.com/

Håper dere har en deilig onsdagskveld.

K & L

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for en herlig dag søte. Jeg gleder meg stort til å få Loopie Love i butikk!
    Cecilie:)

    SvarSlett
  2. Enjoy har ufattelig mye fint! My favorite <3

    SvarSlett