fredag 25. mars 2011

I LOVE MY JOB!!

Jeg har verdens beste jobb og verdens søteste, flinkeste to sjefer.  I dag har vi hatt besøk av Costume og alle elsker MiH jeansene, meg inkludert.  Ludo er litt mer fancy og foretrekker som vanlig pels. Den lille snobben.  Litt bilder fra jobben i dag.

Det jobbes hardt.

What to choose.

Fineste Cecilia.

Mettes røde negler og breathless.

Søteste Mette elsker MiH.



Fineste Cecilia i Marrakesh, MiH shirt, Fendi belte og Marc Jacobs sko.

Nye boots fra Debbie. Sukk.

Jeg vil ha alle!

Første dag med nye Whyred sko på bena.

Syster P  veske i fantastisk skinn.

Hvor mange Syster P ringer kan man ha? 10 er kanskje passe?

Flotter meg i MiH bird tee og Rika cardiganen min.

Håper dere får den deiligste helgen i sola!

K og L














6 kommentarer:

  1. elsker whyredskoa.. har sett på de samme i tan - fordi jeg har så mye svart...;) men har slått meg til ro m at skolen kommmer først iaf ett år til. kansje kan unne meg en premie når jeg er ferdig:D

    SvarSlett
  2. Alle fortjener sko. Never take away a womans right to shoes (or a mans right to sport). It will not end well :)

    Jeg har et par råfine ballerinasko du kan få kjøpe. Vi fikk for store tilsendt til Anette. Tror de akkurat kan passe deg :)

    SvarSlett
  3. Fine fine Kine <3 savn...

    SvarSlett
  4. Super savn til deg og verdens søteste Synne <3 <3 <3

    SvarSlett
  5. jeg vill ha syster p veske og ring :)) og mih strikke jakke ,,,ja takk til alt :))

    SvarSlett
  6. Du skal få du skal få Gitte!! Alt du vil ha :)

    SvarSlett