tirsdag 29. mars 2011

I himmelen.

Når vekkerklokken ringer kl. 05.00 så tenker man: "Hva er verdt dette?"   Så sitter man fire timer på toget til Göteborg og finner ut at kjolene fra Zetterberg er verdt så mye mer.  Har hatt en kjempe koselig dag med nydeligste Therese som designer Zetterberg og Emma som er Thereses høyre hånd.  Det er faktisk sånn at jeg som er best på hverdags og boots, får ekstremt lyst på kjoler, kjoler og flere kjoler.  Jeg elsker at dette er et av merkene som skal få mye av min oppmerksomhet fremover.  Har jeg ikke verdens beste jobb?  I tillegg til alt annet så har Emma verdens søteste lille hund Theo, som sover ved føttene mine just nu.  Solen skinner og i dag er det herlig å være Kine.  Må suge inn litt mer kjoler før turen går hjemover.

Enjoy!

Ja takk alle sammen!!!

Therese Zetterberg med alt det fine tilbehøret.

Ekte håndtverk.

Therese og Emma fikser stoffprøver.

Søteste showrommet.

Theo prøver å sjarmere til seg litt kos...

....og lykkes.

Nå er det straks hjem til Prinsessen.  Håper dere har en magisk dag i solen alle Finuser!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar