søndag 14. oktober 2012

Get organized.

Beklager at det er litt tregt med bloggoppdateringer om dagen, men jeg løper fra jobb til flytting og ting tar som kjent tid.  Nå som vi endelig har fått drømmeleiligheten vil jeg gjerne ordne ting ordentlig steg for steg, fremfor å gjøre raske løsninger.  I går var prosjektet å organisere alle kjedene mine.  Har hatt en idé lenge, og i går fikk jeg endelig gjennomført. Min store lidenskap er som mange ganger tidligere nevnt tilbehør.  Etter noen år i bransjen har det blitt mange fine smykker og mange fine sko.  Nå skal ting endelig settes i system.

Endelig har alle mine elskede kjeder hver sin plass.

Den ene bjelken på soverommet er nå blitt smykkestativ fra gulv til tak.

Favoritter på rekke og rad fra Bjørg Jewellery, Julie Sandlau, Syster P, Loopie Love,
By Me, Zuzanna G og arvesmykker og smykker jeg har hatt siden jeg var ganske liten.

Siden den nye leiligheten er helt på toppen, er det mange sjarmerende gamle bjelker overalt.  Det er kun én, den på soverommet som er hvit og den har nå blitt smykkestativ fra gulv til tak.  

Jeg elsker SYSTEM!

Planen for dagen er å få på plass alt av sko og klær.  La oss håpe vi klarer det.

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Herlighet for noen herligheter ♥
    Så mange fiiine kjeder du har Kine!!
    Og så utrolig lekkert og dekorere bjelken med de:))
    Orden er et MUST:)

    Ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  2. TUSEN takk Line. Jeg er megahappy med endelig å ha ting i system. Ingenting er bedre :)

    Håper du har hatt en FIN søndag!

    Klem Kine

    SvarSlett