onsdag 6. juni 2012

Just in time.

Jeg har lett lenge og vel etter en helt spesiell klokke som jeg har ønsket meg lenge.  Fikk bursdagspenger av mormor for å kjøpe meg klokke allerede i fjor, men akkurat den modellen jeg ønsket meg har vist seg umulig å få tak i.  Men en venninne reddet dagen og fikk den over fra statene.  TUSEN takk til verdens søteste mormor for FIN klokke.

Aldri forsinket igjen.

Superstor og mix av gull og sølv, akkurat slik jeg ønsket meg.
(Fra Michael Kors)
Beklager at det ikke ble noe blogging i går, men både nett og 3G var mystisk borte hjemme hos oss.  Men bedre sent enn aldri.

GOD Onsdagskveld Finuser!

Kine & Ludo


2 kommentarer:

  1. OMG! Skrik og hyl. Vil ha... Vil ha...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kan jeg levende forestille meg :)) Unner deg selvfølgelig den <3

      Slett